onsdag 31 december 2008

Gott nytt år!

Om en timme slår klockan 12 hos er i Sverige...
Om 7h timmar slår den 12 hos mig!..

Så i 6h kommer ni (Sverige) befinna er i 2009 och jag i 2008...
Vad finurligt..haha

Så det är väl nu man ska sammanfatta år 2008... men om ni trodde att jag skulle göra det..
är svaret...nej...
Det hände allt för mkt det här året... men jag måste säga att det var ett himla kul år...
...det var studenten, Bulgarien, sommaren i Norge, USA.....
Så egentligen borde jag väl lägga ut bilder på alla dessa...
men.. ja för mkt...
Så här får ni en liten great bild från Norge ;P

Ja vad gör man när trailern faller samman...?
- Jo.. skrattar ;P


Men ialla fall i kväll beger jag mig in till NY... och resten... ja det får ni höra nästa år...

Gott nytt år på er allihop
och låt oss nu hoppas på ett Great år 2009!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År på dig Sofia.Ingen vaken mer på hela gatan känns det som.Somna vid 2.30 o vakna 7. Idiotiskt el.hur när man kan sova.
Förstår att just nu är du ute o roar dig,hoppas du får kul.
Smsa o prata med många i natt.
Ska se om Sören är vaken så vi kan äta frukost.
Kram Margit Sköt om dig

Anonym sa...

Gott Nytt år på dig Sofia!!

HA det bra.

Kramar från mormor morfar.

Marie sa...

Haha, jag börjar skratta bara jag ser den där bilden. Jisses, what a summer!