måndag 1 mars 2010

Here comes the Sun!

Det är kallt, marken är vit upp till hustaken. Ganska vackert kan det ju vara... om det nu inte skulle vara som så att alla i hela Norden är så uppi Norden trötta på att skotta, inte kunna ta sig fram med bilen, frysa häcken av sig och se likbleka ut.

Så eftersom inte vädret vill ändra sig till det bättre, ska jag nu åka till det bättre...

för MOhahahahaha... fast det har jag ju redan nämnt men ja i allafall i morgon. I MORGON ska vi till flygis... och nej inte för att jobba.., utan äntligen få vara Passagerare!!! Och jag ska inte vara en sådan där korkad passagerare som man blir sååå fruktansvärd irreterad på...

Nej jag ska vara där i tid, jag ska ha mina resedokument framme, ha passet redo, ha packat min resväska så bra att den väger under 20 kg, inte ha några trassliga remmar hängade som kan fastna i bandet, vara där i minst 2h! före och ha ett litet nätt handbagage som inte överstiger 7 kg... och om det nu skulle vara så att man ska cecka in på maskin först... då SKA jag göra det och inte ifrågasätta personalen!

Lyssna och lär blivande, nuvarande passagerare! Folk som inte gör det här är Irreterande...

Då var det sagt...



(Ps: I Norweigan Måste man betala extra för ett incheckat bagage... och nej man kan inte ha med ett bagage som väger 40 kg även om man betalt för 2 kolli.)

Jomen i allafall i morgon lyfter vi halv 2... och Oh! So Nice :) Nu hoppas vi bara på fint väder... skulle visst regna i morgon :O... Annars vädergudar sa ni få med mig att göra...

Så bye bye Äckelsnö och Hello Sunshine! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vad jag har längtat att du ska uppdatera bloggen lite oftare, ha det så kul på resan och ta det försiktigt / AnnCharlotte