söndag 20 februari 2011

Mögel och malar är mys

I dag hade jag städdag i min korridor. I en av hinkarna grodde det mögel, det var himla fint må jag säga. Me det verkar som de små malarna är borta i allafall, och det är ju... tråkigt. De var himla goa husdjur alltså.

I går var vi till IKEA. Vi åkte en buss som tog en timme. Kul att det annars tar 10 minuter. Men det är ju alltid kul att se bostadsområden i Uppsala. I fredags var vi ute också... till kära Värmlands. Men vi var tvugna att stå ute i en timme i kö, åh vad det inte var värt. Jag tror jag förfrös helt och hållet. Om inte sommaren kommer snart tror jag att jag dör. I New York har de tydligen vårväder och går med bara ben. Det är inte rättvist någonstans.

Om uppsala var varmt, så skulle det vara bästa staden... Så Uppsala måste shape up!
På tisdag åker jag till de gröna skogarna. Hoppas att SJ är på min sida.

Todeloo!

Inga kommentarer: