lördag 10 juli 2010

Vi lever på Sjobergvegen

I don't wanna work today!
Buhu så tråkigt sitta på Duttan och dö...

Tilllslut ett inlägg här... det är väl rätt så great eller hur? Jag tänkte lägga upp ett inlägg om underbara London här i går... men det här internetet är ju som min gamla tamagochi... den/det bara dör hela tiden...

Nej nu får jag ta och slänga på mig min trendiga piké som inte alls ser ut som ett urtvättad trasa...
och jobba, jobba, jobba...
som aldrig tar slut för jag jobbar varje dag nu fram till nästa söndag... sketna 5 h pass men ändå... tack proffice ni hade ju inte hellre kunnat slagit i hop två pass och gett mig en dag ledigt... Nejdå det hade ju varit dumt...

Avslutar med ett litet citat från en av mina smarta passagerare:

" Kan man ta bindor genom säkerhetskontrollen?"
Jag: Trodde att jag kanske hade hört fel " Va?"
" Ja dambindor"


Ok... Ha en god Helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte visste jag att du varit i London,va kul.Ja ont i fötterna får man i den staden.
Undrar hur det går med lägenhet för dig?
Tänk att du ska flytta igen.
Du blir ju en världsvan ung dam du.
Hoppas vi kan ses ngt i höst.
Kram kram Margit