onsdag 12 januari 2011

Hallå, Hallå någon där?

Nu rasslar det till här i bloggen... man kunde ju nästan tro att den dött ut. Fast det hade den ju på sätt och vis. Men jag måste säga att det kan vara lite kul att skriva några ord i bland. Jag menar världen behöver ju veta allt jag gör och tänker, eller hur? Fast nu skriver jag väl mest för mig själv, för det är nog ingen som går in på den här bloggen längre.

Hallå, hallå?

Nej det ekar ju tomt här alltså.

Jag vet inte, det är inte lika kul att skriva när man inte är ute på ngt äventyr och "behöver" uppdatera alla därhemma.

Men tja... vad har jag gjort i dag?
(Jag är hemma in da forrest") Jag åt en semla... sedan sprang lite på det käcka bandet här hemma. Semlor är ju väldigt gott faktiskt... men här ska det ju visst bannas kolhydrater. Här hypar vi den nya fett dieten. Ät allt fett liksom... Måste säga att det låter ganska bra när jag läser om det. Men det känns ju så fel att äta väldigt fett hela tiden...

Nej nu ska jag gå och lägga mig, så att jag kanske kanske orkar gå upp innan 11.

Minnesanteckning till mig: Designa om den här bloggen (Fast det är jag ju visst kanske inte så bra på) eller iallfall ändra texten. Inte är jag i Norge längre... jag är ju i underbara Uppsala :)

Nej, So long!

Inga kommentarer: